Inga piller idag

Skulle egentligen ha gått till vårdcentralen för att hämta mina piller idag. Orkade jag det? Nej.
Tur att jag har kvar kvällsmedicin, men dock inga sömnpiller. Får se hur det går utan stilnocten... Tänkte köra på Theralen ikväll, har inte tagit det på länge så tror inte jag behöver några stora mängder för att kunna sova.
Eller, somna gör jag ju - men jag blir så hiiiimla bakis dagen efter jag sovit på theralen. Skitjobbigt... Ska dricka en massa kvällsro-thé och hoppas på det bästa.

Jag har gjort om designen på min andra blogg. Det är lite tråkigt att jag inte kan koppla ihop den här och den andra bloggen, men det skulle bli lite väl personligt så jag tror jag skippar det.

Jag är ashungrig och borde äta nåt. Tycker att jag har gått upp i vikt på senaste. Måste gå ner igen. Vill inte gå upp för mycket. UT och RÖR på fläsket!
Har kanske inte såå mycket fläsk, men nog för att jag ska reagera... Grr...

Har fått hela setet av mina nya underkläder så jag hoppas kunna förföra min kära sambo ikväll. Lär ju inte vara några problem eftersom vi inte har haft sex sen i lördags... Stackars honom, haha.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag granskar kommentarerna innan jag publicerar dem,
snälla lämna inte reklam eller spam-meddelanden.

Om du har ett privat meddelande till mig kan du klicka här
.



Namn:



E-post: (ej synlig)



Hemsida/Blogg:



Kommentar:

dagboka.blogg.se
en anonym blogg om livet som skilsmässobarn, våldtäktsoffer & tsunamioffer. tankar och funderingar kring livet och vad som egentligen är rättvist.
hur mycket orkar en människa med? och vågar jag verkligen vara lycklig?