Lista

  • Samlat alla piller i handen och hållt dom mot öppen mun
  • Ökat självskadebeteende (skära mig, sex fast jag inte vill egentligen)
  • Ständig ångest som ger sån smärta att jag ej kan hantera den
  • Mardrömmar (konstant trött)
  • Viktminskning (midjemåttet 5 cm mindre än för 2 veckor sen)
  • Självhat/klander
  • Levt på vatten och ca 4 oxascand / dag
  • Mer och starkare tankar på att döden är den enda utvägen för att slippa smärtan
  • Funderat på sätt att dö: hängning, kvävning, piller
  • Hypomanisk period med detaljerade planer som jag ej kunde utföra
  • Lågt självförtroende och självkänsla
  • Mycket rädslor och oro
Jag är rädd för vad den här listan kan komma att betyda.
Gjorde ett nytt MADRS-test igår och jag fick 42. 2 poäng mer än förra gången.
Inte bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag granskar kommentarerna innan jag publicerar dem,
snälla lämna inte reklam eller spam-meddelanden.

Om du har ett privat meddelande till mig kan du klicka här
.



Namn:



E-post: (ej synlig)



Hemsida/Blogg:



Kommentar:

dagboka.blogg.se
en anonym blogg om livet som skilsmässobarn, våldtäktsoffer & tsunamioffer. tankar och funderingar kring livet och vad som egentligen är rättvist.
hur mycket orkar en människa med? och vågar jag verkligen vara lycklig?